زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش


پس از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بسیاری از افراد که دارای شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشند اقدام به نام نویسی در این مرحله می کنند. قبل از حضور در جلسه آزمون بایستی کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید و در صورتی که نواقصی در اطلاعاتتان وجود دارد، سریعا اقدامات لازم را انجام دهید. سازمان سنجش با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری را مشخص می کند و داوطلبان تلاش می کنند که خود را برای قبولی و پیروزی در بین رقبا آماده کنند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام می شود.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند. همچنین لازم است که در وارد کردن اطلاعات خود به سایت ثبت نام با دقت و آگاهی بالا عمل کنند. هر گونه اشتباه در خصوص وارد کردن اطلاعات و مشخصات بر عهده داوطلب است و باعث ممانعت فرد از حضور در جلسه آزمون خواهد شد.

از این رو متقاضیان لازم است که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دقت بالا اطلاعات خود را چک کنند و در صورت مغایرت داشتن سریعا اقدام به ویرایش نمایند. زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری توسط سازمان سنجش اعلام می شود و افراد می توانند در موعد مقرر در جلسه آزمون حاضر شوند. در ادامه مقاله به زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری پرداخته ایم. در صورت انتشار هرگونه خبر مربوط به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آزمون استخدامی آموزگاری به صورت مجزا از دبیری و هنرآموزی برگزار می گردد. بسیاری از افراد به دلیل ظرفیت بالای این سمت شغلی، اقدام به نام نویسی در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می کنند. داوطلبان بایستی با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سایت سنجش مراجعه کنند و با دقت کامل اطلاعات خود را وارد سایت ثبت نام نمایند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

یکی از سمت های شغلی که بسیاری از داوطلبان علاقمتد به اشتغال در آن هستند، دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش می باشد. آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی نیز به صورت مجزا از آموزگاری برگزار می گردد و داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام از زمان برگزاری، منابع درسی و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع می یابند. طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش، داوطلبان بایستی خود را برای ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آماده کنند و در جلسه آزمون حضور یابند.

شما همراهان همیشگی تیم محصل می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سایت محصل مراجعه کنید و با رزرو مشاوره تلفنی از کارشناسان ما تمامی سوالات خود را بپرسید. در صورتی که هر گونه خبر مربوط به زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری اعلام شد، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد. همچنین شما عزیزان می توانید برنامه ریزی درسی از بهترین مشاوران آزمون استخدامی آموزش و پرورش دریافت کنید. برای این کار فقط کافیست به لینک رزرو برنامه ریزی درسی مراحعه کرده و از تیم ما یک مشاور و پشتیبان اختصاصی داشته باشید.

 

سوالات متداول

۱- زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه تاریخی است؟

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مقاله فوق درج شده است.

۲- آیا آزمون اسنخدامی آموزگاری و دبیری در یک تاریخ برگزار می شوند؟

خیر، آزمون استخدامی دبیری و آموزگار ابتدایی در دو تاریخ متفاوت برگزار خواهند شد.

۳- چگونه می توانم از آخرین اخبار مربوط به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاع یابم؟

شما عزیزان می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی موسسه محصل از آخرین اخبار اطلاع یابید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =