کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد


بسیاری از افرادی که پس از فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی به دنبال بالا بردن سطح تحصیلات دانشگاهی خود هستند، می توانند ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را انجام دهند و در موعد مقرری که سازمان سنجش تعیین نمونه است، خود را برای شرکت در آزمون آماده کنند. داوطلبان بایستی با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون ارشد به سایت سنجش مراجعه و مراحل نام نویسی خود را به اتمام برسانند. همچنین متقاضیان موظف هستند که قبل از شرکت در آزمون ارشد، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد را از سایت مربوطه دریافت نمایند.

لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳

به محض انتشار کارت، لینک فوق فعال می شود.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد را دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

همانطور که می دانید هر ساله سازمان سنجش اقدام به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد می کند. داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام ازمون ارشد باشند می توانند نسبت به شرکت در این کنکور اقدام نمایند. به طور معمول تا چند روز قبل از زمان برکزاری آزمون ارشد، کارت ورود به جلسه منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنحش کارت خود را دریافت نمایند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از دریافت و مشاهده کارت ورود به جلسه کنکور ارشد، تمامی اطلاعات خود را چک نمایید و در صورت وجود هر گونه اشتباهی در اطلاعات کارت، سریعا نسبت به اصلاح و ویرایش مشخصات خود اقدام کنید. زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد در سال جاری اعلام نشده است. در صورتی که هر گونه خبر و اطلاعی مربوط به زمان دریافت و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد، مقاله حاضر به روز رسانی می شود.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تعدادی از افراد با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد آشنا نیستند و هنگام اقدام به این کار با مانع و مشکل مواجه می شوند. از این رو پیشنهاد می شود که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و طبق راهنمای زیر پیش بروید تا در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه با مشکل و مانعی مواجه نشوید.

  • وارد سایت سنجش به نسانی sanjesh.org شوید.
  • بر روی لینک فعال ″دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳″ کلیک نمایید.
  • مجدد لینک فعال را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه ″ورود به سیستم″ بفشارید.
  • یکی از دو روش نمایان شده را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می تواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید.

در مقاله فوق زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد را به طور کامل برای شما عزیزان شرح داده ایم. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید می توانید با مراجعه به سامانه مشاوره تحصیلی محصل و رزرو مشاوره تلفنی از کارشناسان ما تمامی سوالات خود را بپرسید. همچنین موسسه محصل با همکاری مشاوران کار آزموده و خبره می تواند برنامه ریزی و پشتیبانی آزمون کارشناسی ارشد را به بهترین نحو به انجام برساند. بهتر است که این فرصت طلایی را از دست ندهید و با کلیک بر روی لینک رزرو برنامه ریزی درسی از تیم ما یک مشاور اختصاصی دریافت کنید.

 

سوالات متداول

۱- کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد را چه تاریخی می توانم دریافت کنم؟

معمولا ۳ الی ۵ روز قبل از زمان برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه کنکور ارشد منتشر می شود.

۲- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد باید به کدام سایت مراجعه نمایم؟

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد می توانید به سایت سنجش مراجعه کنید.

۳- چگونه می توانم با کارشناسان تیم محصل مشاوره تلفنی داشته باشم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت محصل و رزرو مشاوره تلفنی با کارشناسان ما تماس تلفنی برقرار کنید و تمامی سوالات تحصیلی خود را بپرسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =