دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


داوطلبان بسیاری هر ساله ثبت نام کنکور ارشد را انجام می دهند و خود را برای قبولی و ورود به مقطع تحصیلی بالاتر آماده می کنند. افرادی که دارای شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باشند، می توانند در موعد مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند و نام نویسی خود را انجام دهند. اما قبل از هر گونه اقدامی جهت ثبت نام، بایستی دفترچه ثبت نام کنکور ارشد را مطالعه نمایید و پس از آگاهی از تمامی مراحل و شرایط شرکت در آزمون، اقدامات لازم را به عمل آورید. در مقاله ذیل، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جهت سهولت و راحتی شما عزیزان بارگذاری شده است.

دفترچه ثبت نام آمون کارشناسی ارشد همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام، توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

معمولا با آغاز فرایند ثبت نام کنکور ارشد، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دفترچه را دانلود و مطالعه نمایند. داوطلبان می بایست پس از آگاهی ازتمامی مراحل ثبت نام و شرکت در این آزمون، مدارک ثبت نام کنکور ارشد را آماده کنند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند. دفترچه ثبت نام کنکور ارشد حاوی اطلاعاتی همچون جدول زمانی آزمون، شرایط و ضوابط، سهمیه ها، منابع درسی، رشته های امتحانی، مدارک لازم جهت ثبت نام، هزینه و مراحل نام نویسی و… می باشد. در ادامه این مقاله می توانید با مراجعه به جدول زیر، دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایید.

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

برای دانلود، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

دفترچه رشته ها و مواد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

به محض انتشار، لینک فوق فعال می شود.

همانطور که مشاهده کردید، در مقاله فوق ما دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را جهت سهولت فرآیند ثبت نام شما عزیزان بارگذاری کرده ایم. در خصوص هر گونه سوال و ابهامی مرتبط با هر بند دفترچه و ثبت نام کنکور ارشد، می توانید با مراجعه به سامانه مشاوره تحصیلی محصل و رزرو مشاوره تلفنی از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی ما از آخرین اخبار مربوط به نام نویسی کنکور ارشد و زمان انتشار دفترچه مطلع شوید.

 

سوالات متداول

۱- آیا دفترچه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد مشترک هستند؟

بله، دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است.

۲- چگونه می توانم دفترچه ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد را دانلود نمایم؟

می توانید با مراجعه به سایت سنجش یا مقاله فوق، دفترچه را دانلود نمایید.

۳- آیا می توانم از تیم محصل یک مشاور اختصاصی برای مطالعه منایع درسی کنکور ارشد داشته باشم؟

بله، شما عزیزان می توانید از طریق رزرو برنامه ریزی درسی از تیم ما یک مشاور و پشتیبان اختصاصی دریافت کنید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

۲ دیدگاه ها

  • سلام من میخوام که از منابع درسی که باید برای کنکور ارشد مدیریت مطلع بشم. باید این اطلاعات رو از دفترچه ببینم یا همون درسای دوران کارشناسی باید خونده بشه؟

    • باسلام و احترام.
      برای کسب اطلاع از مواد آزمون کارشناسی ارشد می توانید به دفترچه راهنمای ثبت نام رجوع نمایید و یا با رزرو مشاوره تلفنی با کارشناسان سامانه محصل ارتباط تلفنی برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =