سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش


سازمان سنجش و آموزش کشور در طی سال های اخیر برای استخدام افراد علاقمند به شغل معلمی و جبران کمبود نیروهای مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی برگزار می کند. افرادی که واجد شرایط لازم می باشند می توانند پس از شروع زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با مراجعه به سایت ثبت نام اقدامات لازم را به عمل آورند. نام نویسی بزای آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت های سنجش و جهاد دانشگاهی صورت می پذیرد. در ادامه مقاله به طور کامل اطلاعاتی در خصوص سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شما عزیزان شرح داده ایم.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

به محض آغاز ثبت نام، لینک فوق فعال می گردد.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

به محض آغاز ثبت نام، لینک فوق فعال می گردد.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

به محض آغاز ثبت نام، لینک فوق فعال می گردد.

ثبت نام آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری آموزش و پرورش بر خلاف آزمون استخدامی مربی پرورشی و امور آموزش معلولین در سایت سنجش انجام می شود.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

همانطور که می دانید ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در عنوان های دبیری و هنرآموزی، آموزگاری و مربی پرورشی به صورت مجزا صورت می پذیرد. علاقمندان به هر یک از عنوان های ذکر شده می بایست با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و آگاهی از تمامی مراحل شرکت در آزمون با مراجعه به سایت مورد نظر نام نویسی خود را به انجام برسانند. به طور معمول با آغاز زمان نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، دفترچه راهنمای آن برای سمت های شغلی متفاوت از طریق سایت سنجش و سایت جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد که متقاضیان می توانند با مطالعه آن از مراحل کامل انجام فرآیند ثبت نام در سایت های مذکور اطلاع یابند.

ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و آموزگاری در سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. متقاضیان برای نام نویسی در آزمون استخدامی مربی پرورشی و مربی امور آموزش معلولین باید به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که در هنگام انجام فرآیند ثبت نام در سایت و بارگذاری مدارک و مشخصات خود بایستی با دقت بالایی عمل کرده، زیرا در صورت وجود هر گونه اشتباه در ثبت اطلاعات، عواقب آن بر عهده فرد متقاضی خواهد بود.

ازمون استخدامی آموزش و پرورش در سال های اخیر بسیار مورد توجه فارغ التحصیلان اکثر رشته های دانشگاهی بوده است و افراد زیادی برای قبولی و استخدام در آموزش و پرورش با یکدیگر به رقابت می پردازند. قبولی در این مرحله همانند سایر آزمون ها نیازمند به برتامه ریزی درسی درست و اصولی جهت افزایش کیفیت یادگیری و مدیریت زمان متقاضیان می باشد. اگر شما هم جزو داوطلبانی هستید که قبولی در این مسیر سرنوشت ساز برایتان حائز اهمیت است می توانید از طریق رزرو برنامه ریزی درسی با مراجعه به سایت مشاوره تحصیلی محصل از تیم ما یک مشاور اختصاصی دریافت نمایید. همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی ما از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

 

سوالات متداول

۱- برای ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش باید به کدام سایت مراحعه نمایم؟

جهت نام نویسی برای آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی می بایست به سایت سنجش مراحعه نمایید.

۲- ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی در کدام سایت صورت می پذیرد؟

ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی در سایت جهاد دانشگاهی انجام می شود.

۳- آیا تیم محصل، مشاور و پشتیبان اختصاصی برای آزمون های استخدامی اموزش و پرورش دارند؟

بله، تیم مشاوره تحصیلی محصل مشاوره و برنامه ریزی درسی برای تمامی آزمون ها و رشته های تحصیلی را به همراه یک پشتیبان اختصاصی انجام می دهند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =