زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش


وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود برای دبیری، آموزگاری، هنرآموزی و مربی پرورشی می کند. داوطلبانی که واجد شرایط هستند می توانند با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سنجش و آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین در طی سال های اخیر ثبت نام ازمون استخدامی دبیری و اموزگاری متفاوت از یکدیگر بوده است و داوطلبان متقاضی هر کدام به صورت مجزا اقدام به ثبت نام می کنند. ابتدا داوطلبان باید از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آگاه باشند و در مهلت مقرر اقدامات لازم را به عمل آورند. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

در سال های قبل آموزش و پرورش برای جذب نیروی مورد نیاز خود از طریق کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان اقدام می کرد. اما در طی سال های اخیر به دلیل کمبود نیروی مورد نیاز خود از طریق آزمون استخدامی متقاضیان را جذب آموزش و پرورش می کنند. داوطلبانی که واجد شرایط هستند می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. افراد با مطالعه دفترچه ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش از زمان ثبت نام، زمان برگزاری، هزینه ثبت نام، رشته های مورد نیاز برای جذب و… اطلاع کسب می کنند. 

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، دارای سوالات و ابهامات بسیاری برای چگونگی مطالعه دروس، نحوه برگزاری ، منابع مورد نیاز و…  آزمون می باشند. همچنین با اطلاع از تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند هر چه زودتر اقدام به تهیه منابع و مطالعه دروس مورد نیاز کنند. قبولی در این آزمون برای افراد جویای کار بسیار حائز اهمیت می باشد و می توانند از طریق قبولی در این مسیر سرنوشت ساز استخدام یک شغل دولتی شوند. در جدول زیر، زمان ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش را برای جذب نیروهای مورد نیاز دبیری و هنرآموزی، آموزگاری و مربی پرورشی ارائه دادیم.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
دبیری و هنرآموزی اعلام نشده است.
آموزگاری اعلام نشده است.
مربی پرورشی اعلام نشده است.

در مقاله حاضر ما زمان ثبت نام ازمون استخدامی آموزش و پرورش را برای اطلاع شما عزیزان ارائه داده ایم. در صورتی که هر گونه سوال در خصوص تمامی مراحل این آزمون و چگونگی مطالعه دروس خود و رسیدن به قبولی را دارید، می توانید از کارشناسان تیم محصل از طریق رزرو مشاوره تلفنی راهنمایی دریافت نمایید. همچنین با داشتن برنامه ریزی درسی اصولی و هدفمند باعث افزایش بازدهی بیشتر و کیفیت مطالعه خود می شوید. توصیه ما این است که در صورت داشتن هدف واقعی و رسیدن به موفقیت از یک مشاور با تجربه در این زمینه پشتیبانی دریافت کنید. همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی تیم محصل از آخرین اخبار تحصیلی مطلع شوید. 

 

 

سوالات متداول

۱- چگونه می توانم از امکانات تحصیلی مشاوران تیم محصل مطلع شوم؟

شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت محصل از تمامی امکانات تحصیلی تیم ما مطلع شوید.

۲- زمان ثبت نام ازمون استخدامی آموزش و پرورش چه تاریخی می باشد؟

به محض انتشار خبر زمان ثبت نام، در مقاله حاضر اطلاع رسانی خواهد شد.

۳- آیا تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید خواهد شد؟

بله، معمولا مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون استخدامی در نظر گرفته می شود.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =