هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش


با نزدیک شدن به زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، افراد زیادی برای نام نویسی در این مرحله شرکت می کنند. معلمی یک شغل بسیار جذاب و محبوب در بین افراد جامعه به خصوص خانم ها می باشد. داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشند، می توانند در این آزمون شرکت نمایند. نام نویسی در این مرحله همانند آزمون های دیگر مشمول پرداخت هزینه می باشد. داوطلبان می بایست قبل از انجام فرایند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری کنند.

داوطلبان می توانند در صورت پرداخت هزینه، نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبان می بایست قبل از اقدام به ثبت نام در این آزمون، دفترچه راهنما را مطالعه نمایند و از تمامی مراحل شرکت در این آزمون از جمله مدارک لازم، شرایط، منابع درسی، هزینه ثبت نام و… اطلاع کافی یابند. آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری به صورت جدا از هم برگزار می شود و داوطلبان می توانند با خرید کارت اعتباری در صورت داشتن شرایط لازم در این آزمون شرکت نمایند. در ادامه مقاله ما توضیحات و اطلاعاتی در خصوص هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری و هنرآموی آموزش و پرورش ارائه داده ایم.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می توانند در موعد مقرر ثبت نام به سایت سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و پس از پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کنند. با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳، افراد می بایست مبلغ ۳۶۸ هزار تومان و ۱۰ هزار تومان هزینه ارسال پیامک را جهت خرید کارت اعتباری پرداخت نمایند.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

بسیاری از افراد علاقمند به شرکت در آزمون دبیری و هنرآموزش آموزش و پرورش می باشند و در زمان نزدیک شدن به این آزمون با مطالعه منابع درسی خود را برای قبولی آماده می کنند. افراد می بایست در موعد مقرر به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و با آماده کردن مدارک ثبت نام، اقدامات لازم را به عمل آورند. لازمه ثبت نام در این آزمون پرداخت هزینه و خرید کارت اغتباری ثبت نام می باشد. طبق اطلاعیه در سال جاری متقاضیان باید مبلغ ۳۶۸ هزار تومان و ۱۰ هزار تومان هزینه ارسال پیامک را برای ثبت نام بپردازند و کارت اعتباری ازمون را جهت ادامه فرآیند نام نویسی، خریداری کنند.

در مقاله فوق، هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را برای آگاهی و سهولت شما عزیزان شرح داده ایم. اگر که در هر مرحله از فرآیند ثبت نام ازمون استخدامی آموزش و پرورش، سوال و ابهامی داشتید می توانید از طریق رزرو مشاوره تلفنی از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. همچنین با مراجعه به سامانه مشاوره تحصیلی محصل از تمامی امکانات تحصیلی تیم ما اطلاع یابید و در صورت لزوم می توانید با رزرو برنامه ریزی درسی اقدام به دریافت برنامه شخصی سازی شده از مشاوران ما جهت قبولی در این آزمون کنید.

 

سوالات متداول

۱- جهت خرید کارت اعتباری ثبت نام ازمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه مقدار هزینه را پرداخت نماییم؟

هزینه ثبت نام برای خرید کارت اعتباری در مقاله فوق درج شده است.

۲- برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید به کدام سایت مراجعه نمایم؟

فرآیند نام نویسی و پرداخت هزینه در سایت سنجش و آموزش کشور امکان پذیر می باشد.

۳- چگونه می توانم از آخرین اخبار مربوط به استخدامی آموزش و پرورش اطلاع یابم؟

شما عزیزان می توانید از طریق عضویت در شبکه های اجتماعی تیم محصل از آخرین اخبار تحصیلی اطلاع یاببد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

۲ دیدگاه ها

  • سلام. میشه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش دو کارت اعتباری خرید کنیم که بشه هم دبیری و هم آموزگاری شرکت کرد؟

    • باسلام.
      بایستی منتظر انتشار دفترچه ثبت نام سال جدید باشید تا از شرایط دقیق نام نویسی مطلع شوید زیرا در سال های مختلف، شرایط متفاوتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 19 =