ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری


بسیاری از افراد علاقمند به تکمیل تحصیلات و بالا رفتن سطح دانش و علم خود می باشند. از این رو با شروع ثبت نام آزمون دکتری با مراحعه به سایت سنجش اقدام به نام نویسی در این آزمون مهم علمی کشور می کنند. داوطلبان می بایست که دفترچه راهنمای ثبت نام را با دقت کامل مطالعه کنند و مدارک ثبت نام کنکور دکتری را جهت وارد کرذن اطلاعات خود در سایت مهیا کنند. در برخی موارد امکان اشتباه در بارگذاری مدارک یا اطلاعات ثبت نام دکترا وجود دارد. از این سازمان سنجش با در نظر گرفتن مهلت ویرایش اطلاعات به افراد این فرصت را می دهد که نسبت به اصلاح مشخصات خود اقدام کنند.

سازمان سنجش سه بازه زمانی را برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکترای تخصصی در نظر می گیرد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

در صورت بروز هر گونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات به سایت ثبت نام کنکور دکترا، داوطلبان نمی توانند در آزمون شرکت نمایند و با موانعی روبرو خواهند شد. به همین دلیل بایستی با دقت کامل اطلاعات و مشخصات خود را وارد سایت کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. در هر حال سازمان سنجش سه بازه زمانی را برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکترای تخصصی در نظر گرفته است که افراد می توانند در این موعدهای تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کنند و اطلاعات خود را اصلاح نمایند. بازه های زمانی ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری در ادامه ذکر شده است:


نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد، شما عزیزان می توانید در سه مهلت زمانی مقرر از سوی سازمان سنجش، اطلاعات و مشخصات خود را ویرایش نمایید. برای اطلاع از نحوه ویرایش مشخصات ما راهنمای زیر را برای شما قرار داده ایم. با مشاهده راهنمای زیر می توانید بدون هیچ گونه مشکلی نسبت به اصلاح اطلاعات و مدارک خود اقدام کنید. این نکته را در نظر بگیرید که اگر در بازه های معین شده موفق به ویرایش اطلاعات خود نشدید، می توانید به آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کنید.

  • وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.
  • گزینه ″دکترای تخصصی″ را انتخاب نمایید.
  • سپس بر روی لینک فعال ″کارت ورود به جلسه آزمون دکتری″ بفشارید.
  • مجدد لینک فعال را انتخاب کنید.
  • پس از درج کد ملی و شماره پرونده بر روی گزینه ″ورود″ کلیک نمایید.
  • در صفحه ای که نمایان می شود می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.
  • با انتخاب دکمه ویرایش اطلاعات، امکان ویرایش گزینه های مشخص شده را خواهید داشت و پس از تغییر بر رو گزینه ″تایید″ و بعد ″مرجله بعد″ بفشارید.
  • در این صفحه پس از مطالعه متن بایستی تیک مربوطه را بزنید و سپس گزینه مشاهده کارت ورود به جلسه را فعال کنید.
  • هم اکنون می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت کنید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در رابطه با ثبت نام کنکور دکتری و مراحل شرکت در آن از طریق رزرو مشاوره تلفتی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و تمامی سوالات خود را بپرسید. موسسه مشاوره تحصیلی محصل می تواند از دو طریق (مشاوره تحصیلی تلفنی و برنامه ریزی درسی) همراه شما عزیزان برای آزمون دکترای تخصصی باشد. همچنین می توانید برای دریافت برنامه ریزی درسی شخصی سازی شده و داشتن مشاور و پشتیبان اختصاصی با مراجعه به سایت محصل و رزرو برنامه ریزی درسی اقدام نمایید.

 

سوالات متداول

۱- چگونه می توانم در سایت سنجش اطلاعات ثبت نام آزمون دکترا را ویرایش کنم؟

مراحل ویرایش اطلاعات در مقاله فوق درج شده است.

۲- چه زمانی می توانیم اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری را ویرایش کنیم؟

شما عزیزان می توانید در سه بازه زمانی (زمان ثبت نام، تمدید مهلت و زمان دریافت کارت ورود به جلسه) اطلاعات خود را ویرایش کنید.

۳- برای ویرایش اطلاعات و مشخصات خود در سایت سنجش به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

برای ویرایش و اصلاح اطلاعات در سایت به شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نیاز دارید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =