کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

کارت ورود به جلسه کنکور دکتری


هر ساله سازمان سنجش با برگزاری آزمون دکترای تخصصی، داوطلبان زیادی را در این مقطع وارد دانشگاه های سراسر کشور می کند. از این رو بسیاری از افرادی که دارای شرایط ثبت نام کنکور دکترا باشند می توانند نسبت به شرکت در این آزمون اقدام کنند. داوطلبان بایستی قبل از زمان برگزاری این آزمون به سایت سنجش مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه کنکور دکتری را دریافت نمایند. در ادامه مقاله توضیحاتی را در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترای تخصصی ارائه داده ایم.

لینک مستقم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳

به محض انتشار کارت، لینک فوق فعال می شود.

داوطلبان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت سنجش، کارت ورود به جلسه کنکور دکتری را دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۳

به طور معمول تا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکترا، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. به این نکته توجه داشته باشید که در صورت وجود هر گونه مشکل مربوط به اطلاعات و مشخصات خود بر روی کارت آزمون بایستی نسبت به ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون دکترا خود اقدام نمایید. در صورتی که هنگام وارد کردن اطلاعات خود دقت کافی نداشته باشید و به اشتباه مشخصات خود را وارد سامانه نمایید از سایر مراحل شرکت در آزمون شما ممانعت به عمل خواهد آمد.

همانطور که می دانید، افرادی که واجد شرایط شرکت در آزمون دکتری باشند می توانند با آماده کردن مدارک ثبت نام کنکور دکتری به سایت سنجش مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را به اتمام برسانند. در حال حاضر، اخباری مربوط به زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترای تخصصی در سال جاری منتشر نشده است. در صورت انتشار هر گونه خبر و اطلاعیه، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۳

بسیاری از افرادی که ثبت نام کنکور دکتری را انجام داده اند و قصد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را دارند، از مراحل و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکترا آگاهی ندارد و دچار مشکل می شوند. از این رو پیشنهاد می شود که طبق راهنمای زیر پیش بروید و با مراجعه به سایت سنجش و بدون هیچ گونه مشکلی کارت خود را دریافت نمایید.

  • وارد سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • بر روی گزینه ″دکترای تخصصی″ کلیک نمایید.
  • سپس لینک فعال ″کارت شرکت در آزمون دکتری (PH.D) سال ۱۴۰۳″ را انتخاب نمایید.
  • مجدد بر روی لینک فعال کلیک کنید.
  • در این مرحله بایستی اطلاعات خود را وارد و بر روی دکمه ورود بفشارید.
  • پس از ورود می توانید اطلاعات خود را مشاهده و در صورت وجود هر گونه مشکل، نسبت به ویرایش و اصلاح اطلاعات و مشخصات خود اقدام نمایید.
  • در نهایت با کلیک بر روی دکمه ″مرحله بعد″ می توانید کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را مشاهده و دریافت کنید.

در مقاله فوق، توضیحاتی را در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکترای تخصصی شرح داده ایم. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، همچنین در خصوص ثبت نام کنکور دکتری و شرکت در این آزمون دارای سوالات و ابهاماتی هستید، می توانید با مراجعه به سایت محصل و رزرو مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و تمامی سوالات تحصیلی خود را بپرسید. همچنین موسسه مشاوره تحصیلی محصل با همکاری مشاوران با تجربه می تواند برنامه ریزی درسی برای آزمون دکترا را به بهترین نحو به انجام برساند. فقط کافیست که به صفحه رزرو برنامه ریزی دزسی مراجعه کنید و پس از ثبت بسته مورد نظر از تیم ما یک مشاور اختصاصی دریافت نمایید.

 

سوالات متداول

۱- چه زمانی می توانم کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را دریافت کنم؟

معمولا ۳ الی ۵ روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکترا، کارت ورود به جلسه منتشر می شود.

۲- چگونه می توانم اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور دکترا را ویرایش کنم؟

برای اصلاح اطلاعات خود می توانید به صورت اینترنتی یا مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون دکتری، اقدام نمایید.

۳- چگونه می توانم از خدماتی که موسسه محصل در اختیار داوطلبان قرار می دهد، اطلاع یابم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت محصل از تمامی امکانات و خدمات تحصیلی تیم ما اطلاع یابید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =