دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام کنکور

دفترچه ثبت نام کنکور


کنکور سراسری یکی از مراحل مهم و سرنوشت ساز برای دانش آموزانی است که از مدرسه فارغ التحصیل می شوند و با شرکت در این آزمون و قبولی آینده شغلی خود را رقم می زنند. هر ساله داوطلبان بسیاری با مراجعه به سایت سنجش، ثبت نام کنکور را انجام می دهند و با خواندن منابع درسی خود را برای قبولی اماده می کنند. افراد بایستی قبل از اقدام به هر گونه عملی در خصوص ثبت نام و شرکت در این آزمون، دفترچه ثبت نام کنکور را با دقت مطالعه نمایند و از تمامی شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون اطلاع کافی یابند.

دفترچه ثبت نام آزمون سراسری، توسط سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

با توجه به تغییرات اخیری که در برگزاری کنکور سراسری ایجاد شد، این آزمون در طی دو نوبت اردیبهشت و تیر در سال برگزار می شود. در موعد مقرر دفترچه راهنمای ثبت نام برای هر دو نوبت به صورت جدا منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مطالعه دقیق آن به اطلاعاتی همچون شرایط، مدارک، ضرایب دروس، سهمیه ها و… آگاهی پیدا کنند. معمولا در زمان آغاز ثبت نام، دفترچه راهنما توسط سازمان سنجش منتشر می گردد و در بازه زمانی که تعیین شده است می توانند با آماده کردن مدارک ثبت نام کنکور، نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد به صورت مشترک می باشد و داوطلبان برای هر کدام فقط بایستی یک دفترچه را دانلود کنند. با مراجعه به جدول ذیل می توانید دفترچه ثبت نام کنکور را دانلود و مطالعه کنید.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد ۱۴۰۳
دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

برای دانلود، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

دفترچه ثبت نام کنکور تیر ۱۴۰۳

برای دانلود، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

جهت سهولت شما عزیزان در دسترسی به دفترچه ثبت نام کنکور، در مقاله فوق دفترچه راهنما را بارگزاری کرده ایم. می توانید با مراجعه به دفترچه و مطالعه آن با آگاهی کامل نسبت به ثبت نام اقدام کنید. موسسه مشاوره تحصیلی محصل با همکاری مشاوران حاذق و با تجربه می تواند در تمامی مراحل این مسیر از ثبت نام تا قبولی شما را حمایت و پشتیبانی کند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت محصل و رزرو مشاوره تلفنی از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و بهترین تصمیم را برای آینده خود لحاظ کنید.

 

سوالات متداول

۱- دفترچه ثبت نام ازمون سراسری توسط کدام سایت منتشر می شود؟

دفترچه ثبت نام کنکور از طریق سایت سنجش و آموزش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

۲- چه زمانی دفترچه ثبت نام کنکور منتشر می شود؟

دفترچه ثبت نام همزمان با آغاز نام نویسی آزمون سراسری منتشر می شود.

۳- چگونه می توانم از آخرین اخبار تحصیلی مربوط به کنکور سراسری و زمان انتشار دفترچه ثبت نام اطلاع پیدا کنم؟

شما عزیزان می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی تیم محصل از آخرین اخبار تحصیلی مطلع شوید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

۶ دیدگاه ها

  • سلام من درحال حاضر دیپلم هنرهای نمایشی با مدرک پیش دانشگاهی انسانی دارم میشه کنکور تجربی شرکت کنم ؟

    • سلام و درود بر شما.
      بله، مانعی جهت شرکت در کنکور وجود ندارد اما به جهت تاثیر بالای سوابق تحصیلی در کنکور بهتر است نسبت به ایجاد سوابق تحصیلی کنکور تجربی اقدام کنید.

  • سلام .من الان دبیر رسمی آموزش و پرورش هستم آیا می تونم دوباره کنکورشرکت کنم و اگه دانشگاه دولتی قبول بشم با توجه به اینکه قبلا دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شدم می تونم ادامه تحصیل بدم؟

  • سلام ببخشد من باید بودجه بندی درسای کنکور تجربی رو از روی دفترچه ثبت نام ببینم یا جای دیگه بودجه بندی رو میزارن؟ سوال دومم اینه که ضرایب هر درس و هم از روی دفترچه باید ببینیم؟

    • باسلام.
      بودجه بندی کنکور در دفترچه وجود ندارد اما برای ضرایب دروس می توانید به دفترچه ثبت نام کنکور مراجعه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفت =