سایت ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

سایت ثبت نام کنکور دکتری

سایت ثبت نام کنکور دکتری


کنکور دکترای تخصصی از جمله آزمون های مهم و دشواری محسوب می شود که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد. علاقمندان برای ورود به تحصیلات تکمیلی بایستی ابتدا مقطع کارشناسی و ارشد خود را نیز گذرانده باشند و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام آزمون دکتری اقدام نمایند. ورود به دانشگاه های کشور در مقطع دکترا نیازمند عبور از دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه دکتری می باشد که افراد باید با موفقیت از این دو مرحله عبور نمایند و امتیاز مناسب را برای ورود به مقطع دکتری کسب نمایند. داوطلبان ابتدا باید با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور دکتری و بارگزاری مدارک، اقدامات لازم را جهت شرکت در آزمون دکترا به عمل آورند.

سایت ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳
سایت ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

به محض آغاز ثبت نام، لینک فوق فعال می گردد.

فرآیند نام نویسی آزمون دکتری در سایت سنجش و آموزش کشور انجام می شود.

سایت ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، قبولی در آزمون دکترای تخصصی نیازمند به موفقیت و عبور از دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی و عملی می باشد. افراد می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور دکترا از تمامی مراحل نام نویسی و شرکت در آزمون از جمله مدارک، شرایط، نحوه و سایت ثبت نام مطلع شوند. مراحل نام نویسی آزمون دکتری در سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد. متقاضیان می بایست با آماده کرذن اطلاعات و مدارک لازم در زمان ثبت نام کنکور دکتری به سایت سنجش مراجعه نمایند و مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.

سایت ثبت نام آزمون دکترای تتخصصی همانند کنکور سراسری و کنکور ارشد، سایت سازمان سنجش می باشد. تمامی افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، بایستی در موعد مقرر به سایت مذکور مراجعه نمایند و فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کنند. توجه داشته باشید که در زمان وارد اطلاعات و مشخصات خود لازم است که با دقت بالایی عمل کرده و تمامی اطلاعات و مدارک را به درستی و صحت کامل در سایت بارگذاری نمایید. در صورت اشتباه چه به صورت عمدی و چه سهوی در فرآیند ثبت نام، مسئولیت عواقب آن به عهده فرد متقاضی خواهد بود.

موسسه مشاوره تحصیلی محصل آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در همه موضوعات تحصیلی و تمامی مقاطع و رشته ها می باشد. همچنین می توانید در صورت هر گونه ابهام در خصوص سایت ثبت نام ازمون دکتری و نحوه شرکت در کنکور دکترا با رزرو مشاوره تلفنی از مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت محصل از تمامی امکانات تحصیلی تیم ما مطلع شوید و با رزرو برنامه ریزی درسی یک مشاور و پشتیبان اختصاصی نیز داشته باشید.

 

 

سوالات متداول

۱- ثبت نام کنکور دکتری از طریق چه سایتی انجام می شود؟

جهت ثبت نام آزمون دکتری به سایت سنحش و آموزش کشور مراجعه نمایید.

۲- آیا ثبت نام آزمون دکترا دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری با یکدیگر ادغام شده است؟

بله، داوطلبان می بایست جهت نام نویسی هر دو دانشگاه فقط یک بار به سایت سنجش مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

۳- چگونه می توانم از آخرین اخبار تحصیلی مربوط به ازمون دکترای تخصصی اطلاع یابم؟

شما عزیزان می توانید از طریق عضوییت در شبکه های اجتماعی ما از آخرین اخبار تحصیلی مطلع شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =