هزینه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام کنکور دکتری

هزینه ثبت نام کنکور دکتری


داوطلبانی که قصد ورود به مقطع دکترای تخصصی را دارند، ابتدا می بایست ثبت نام کنکور دکتری را انجام دهند و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که توسط سازمان سنجش منتشر می گردد، اقدامات لازم را به عمل آورند. آزمون دکتری هر ساله یک بار توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و افراد زیادی برای قبولی در این آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند. داوطلبان با آگاهی از زمان ثبت نام کنکور دکترا خود را برای قبولی در بین رقبا آماده می کنند. تکمل فرآیند نام نویسی در این آزمون همانند آزمون های دیگری که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری می باشد. در مقاله حاضر، هزینه ثبت نام کنکور دکتری را برای شما عزیزان درج کرده ایم.

پرداخت هزینه ثبت نام کنکور دکتری در سایت سنجش و آموزش کشور امکان پذیر است.

هزینه ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳

افرادی که دارای شرایط ثبت نام کنکور دکتری باشند می توانند در موعدی که سازمان سنجش تعیین می کند، نسبت به این امر مبادرزت ورزند. ورود به مقطع دکتری به دو روش (با آزمون و بدون آزمون) امکان پذیر می باشد و داوطلبان می توانند در مهلت ثبت نام هر کدام با آماده کردن مدارک لازم، فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. اولین قدم برای ثبت نام کنکور دکترای تخصصی در سایت سنجش، پرداخت هزینه نام نویسی می باشد که داوطلب برای ادامه این و شرکت در آزمون بایستی کارت اعتباری خریداری کند.

افرادی که علاقمند به شرکت در آزمون دکترای تخصصی هستند می بایست پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام توسط سازمان سنجش از هزینه ثبت نام در این آزمون و خرید کارت اعتباری اطلاع کامل یابند. داوطلبان می بایست برای شرکت در کنکور دکترا و قبولی در هر یک از دانشگاه های سراسری یا آزاد، یک کارت اعتباری خریداری کنند. ازمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و نیاز به پرداخت هزینه جدا برای هر کدام از آن ها نمی باشد. در مقاله ذیل، به هزینه ثبت نام کنکور دکتری در سال جاری پرداخته ایم.

عنوان هزینه ثبت نام
کنکور دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد ۶۱۰ هزار تومان
اعلام علاقمندی به شرکت در دوره های پیام نور
اعلام علاقمندی به شرکت در دوره های غیر انتفاعی
خدمات پیام کوتاه
متقاضیان جا مانده آزمون دکتری ۶۲۸ هزار تومان

در مقاله فوق به هزینه ثبت نام آزمون دکتری و اعلام علاقمندی به شرکت در هر یک از دانشگاه های سراسر کشور در این مقطع تحصیلی پرداختیم. اگر که در مورد ثبت نام و مراحل شرکت در این آزمون دچار ابهامات و تردید هستید می توانید از کارشناسان خبره تیم محصل با رزرو مشاوره تلفنی راهنمایی دریافت کنید. همچنین اگر که قبولی در این آزمون سخت و چالش برانگیز برایتان حایز اهمیت می باشد، از طریق رزرو برنامه ریزی درسی اقدام به دریافت یک مشاور و پشتیبان اختصاصی نمایید که شما را تا پایان مسیر و رسیدن به قبولی حمایت کند. جهت اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید در شبکه های اجتماعی موسسه محصل عضو شوید.

 

سوالات متداول

۱- هزینه ثبت نام کنکور دکتری چه میزان است؟

هزینه ثبت نام آزمون دکتری، در مقاله فوق درج شده است.

۲- برای پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری آزمون دکترای تخصصی باید به کدام سایت مراجعه نمایم؟

فرآیند تکمیل نام نویسی و خرید کارت اعتباری در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است.

۳- چگونه می توانم از امکاناتی که موسسه تحصیلی محصل در اختیار داوطلبان قرار می دهد، مطلغ شوم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت محصل از تمامی امکانات تحصیلی تیم ما مطلع شوید.

به این مقاله امتیاز دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =