زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


کنکور کارشناسی ارشد یک مرتبه در سال برگزار می شود و داوطلبانی که متقاضی شرکت در این آزمون می باشند، بایستی دارای شرایط ثبت نام باشند. با اعلام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، شرایط ثبت نام نیز اعلام می شود. تمام الزامات آزمون کارشناسی ارشد در دفترچه ثبت نام درج می گردد و از همین رو مطالعه این دفترچه ضرورت دارد. تیم تحریریه محصل در این مقاله قصد دارد به جزئیات مهلت ثبت نام آزمون ارشد بپردازد.

هر ساله با اتمام زمان ثبت نام کنکور، فرصت مجددی با عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد در نظر گرفته می شود.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد بایستی مدرک کارشناسی را تا تاریخ معین دریافت نمایید. سپس در مهلت ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنید. داوطلبان باید از زمان دقیق ثبت نام مطلع باشند تا بتوانند مراحل نام نویسی الکترونیکی را به انجام برسانند زیرا بدون انجام ثبت نام کنکور، امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت.

همچنین متقاضیان می توانند ثبت نام با کنکور و بدون کنکور آزمون کارشناسی ارشد را به صورت همزمان انجام دهند. ممکن است برای شما سوال به وجود بیاید که امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم؛ بله! در حال حاضر ورود بدون کنکور به مقطع ارشد با داشتن سهمیه استعداد درخشان وجود دارد.

لازم به ذکر است که روش دیگری برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد که طرح فراگیر نامیده می شود. متقاضیان طرح فراگیر با شرکت در امتحانی از دروس و منابع اعلام شده، به رقابت با یکدیگر می پردازند. در نهایت اگر قصد شرکت در آزمون ارشد را داشتید، بایستی با تاریخ های اعلام شده در جدول زیر اقدام به ثبت نام در آزمون کنید.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
زمان ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
۱۴۰۲/۰۸/۰۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تمدید مهلت اول: اعلام نشده است.

تمدید مهلت دوم: اعلام نشده است.

دریافت کارت ورود به جلسه زمان برگزاری
۱۴۰۲/۱۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ صبح و عصر ۱۴۰۲/۱۲/۰۴

مشاوره زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

برای شرکت کردن در کنکور ارشد در ابتدا بایستی دفترچه ثبت نام را مطالعه نمایید و بررسی کنید که واجد شرایط شرکت در آزمون هستید زیرا در هر زمان محرز گردد که شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را نداشته اید، حتی در صورت کسب رتبه قبولی نیز قبولی شما باطل خواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط شرکت در ازمون ارشد می باشند بایستی مدارک لازم را جمع آوری نموده و در زمان ثبت نام به سایت سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و مراحل ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایند. لازم به ذکر است که به طور معمول مهلت ثبت نام در آزمون نیز تمدید می شود و داوطلبان در چند نوبت می توانند برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این مقاله تلاش نمودیم تمام اطلاعات مورد نیاز درباره مهلت ثبت نام آزمون ارشد را برای شما عزیزان ذکر کنیم. چنانچه سوالی بدون پاسخ برای شما باقی مانده است، می توانید با کارشناسان موسسه محصل، مشاوره تحصیلی تلفنی دریافت کنید و پاسخ سوالات خود را در قالب گفت و گوی تلفنی دریافت نمایید.

 

سوالات متداول

۱- زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چه تاریخی می باشد؟

تاریخ ثبت نام کنکور ارشد در مقاله حاضر به نگارش درآمده است.

۲- آیا تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد انجام می شود؟

بله، معمولا مهلت مجدد ثبت نام ارشد برای جاماندگان اعلام می شود.

۳- چگونه می توانم از تاریخ دقیق ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد مطلع شوم؟

عضو شبکه های اجتماعی محصل شوید.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =