سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


یکی از آزمون های علمی و چالش برانگیزی که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، کنکور کارشناسی ارشد می باشد. داوطلبان بسیاری پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی برای ورود به دانشگاه ها و گذراندن مقطع ارشد با یکدیگر به رقابت می پردازند. در اولین مرحله متقاضیان می بایست ثبت نام کنکور ارشد را در صورت داشتن شرایط لازم انجام دهند. در ادامه مقاله، سایت ثبت نام کنکور ارشد و نحوه ورود به آن را برای شما عزیزان ارائه داده ایم، امیدواریم که تا پایان ما را همراهی کنید.

فرآیند نام نویسی کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد ورود به مقطع ارشد را دارند ابتدا باید دفترچه نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد را مطالعه نمایند و از تمامی مراحل شرکت در آزمون از جمله سایت، مدارک، شرایط و مراحل نام نویسی اطلاع کامل یابند. متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد و سراسری در مقطع ارشد صرفا باید یک ثبت نام در سایت انجام دهند زیرا ثبت نام این دو داشنگاه برای ورود افراد به مقطع ارشد با یکدیگر ادغام شده است. فرآیند نام نویسی در این مقطع تحصیلی همانند ثبت نام کنکور سراسری در سایت sanjesh.org صورت می پذیرد. در ادامه به نحوه ورود به سایت ثبت نام کنکور ارشد پرداخته ایم.

  • ورود به سایت سنجش و آموزش کشور

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

  • در صفحه ای که باز می شود با کلیک بر روی گزینه ″کارشناسی ارشد″ فرآیند ثبت نام را آغاز نمایید.

سایت ثبت نام آزمون ارشد

در مقاله که ارائه داده شد، سایت ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد و نحوه ورود به آن را درج کرده ایم. متقاضیان این آزمون می بایست پس از مطلع شدن از زمان ثبت نام کنکور ارشد نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. قبولی در این مرحله مانند سایر آزمون ها نیازمند به برنامه ریزی درسی درست و اصولی می باشد. تیم مشاوره تحصیلی محصل برنامه ریزی درسی برای تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی را به انجام می رساند. شما عزیزان می توانید از طریق رزرو مشاوره تلفنی با مشاوران ما تماس تلفنی برقرار کنید و پاسخ تمامی سوالات تحصیلی خود را دریافت نمایید. همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی ما از آخرین اخبار تحصیلی مطلع شوید.

 

سوالات متداول

۱- برای ثبت نام در آزمون ارشد به کدام سایت مراجعه کنم؟

نام نویسی کنکور ارشد در سایت sanjesh.org انجام می شود.

۲- نحوه ورود به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چگونه است؟

نحوه ورود به سایت ثبت نام در مقاله فوق درج شده است.

۳- چگونه می توانم از امکانات تحصیلی که تیم محصل در اختیار داوطلبان قرار می دهد، مطلع شوم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت محصل از امکانات تحصیلی تیم ما مطلع شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =