سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

سایت ثبت نام کنکور

سایت ثبت نام کنکور


داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام کنکور سراسری را دارند باید از تمامی مراحل نام نویسی از جمله شرایط ثبت نام کنکور، مدارک، نحوه، زمان و… آگاه باشند. در اولین مرحله متقاضیان با ورود به سایت ثبت نام کنکور که همان سایت سازمان سنجش می باشد اقدامات لازم را جهت نام نویسی به عمل می آورند. متقاضیان در زمان ثبت نام کنکور با آماده کردن اطلاعات و مدارک لازم جهت بارگزاری بر روی سایت، اقدام به تکمیل فرم اینترنتی خود جهت ثبت نام در آزمون سراسری می کنند.

فرآیند ثبت نام کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود.

سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

داوطلبان بسیاری برای ورود به دانشگاه ها و افزایش سطح تحصیلات خود از طریق کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت می پردازند. همانطور که می دانید سازمان سنجش هر ساله با برگزاری آزمون سراسری از بین داوطلبان گروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی فیزیک، فنی و حرفه ای، هنر و زبان های خارجه اقدام به جذب دانشجو در دانشگاه های سراسر کشور می کند. افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند. در تصاویری که در پایین مقاله مقاله قرار داده شده است می توانید نحوه ورود به سایت ثبت نام کنکور را مشاهده نمایید.

  • ورود به سایت سنجش و آموزش کشور

سایت ثبت نام کنکور سراسری

  • در صفحه ای که باز می شود می توانید با انتخاب گزینه ″سراسری″ نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام نمایید.

سایت ثبت نام کنکور

افراد زیادی برای قبولی در ازمون سراسری و ورود به دانشگاه های سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند و با توجه به تلاش خود به قبولی و موفقیت دست می یابند. برنامه ریزی کنکور نیازمند اصولی می باشد که با آگاهی از این اصول می توانید بهترین نتیجه را برای قبولی و ورود به دانشگاه های خوب کشور به دست بیاورید. موسسه مشاوره تحصیلی محصل با همکاری مشاوران با تجربه و کارآزموده می تواند شما را در رسیدن به اهداف بزرگتان و قبولی یاری دهد. می توانید با مراجعه به سایت محصل از امکانات تحصیلی تیم ما مطلع شوید و در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد سایت ثبت نام کنکور و مراحل دیگر تا قبولی از مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریاقت نمایید.

 

سوالات متداول

۱- برای ثبت نام در کنکور سراسری باید به کدام سایت مراجعه نمایم؟

نام نویسی آزمون سراسری در سایت sanjesh.org انجام می شود.

۲- چگونه می توانم به سایت ثبت نام کنکور جهت انجام فرآیند نام نویسی ورود کنم؟

نحوه ورود به سایت در مقاله فوق ارائه شده است.

۳- چگونه از آخرین اخبار تحصیلی مربوط به کنکور اطلاع یابم؟

شما عزیزان می توانید از طریق عضویت در شبکه های اجتماعی ما از آخرین اخبار تحصیلی اطلاع یابید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =