زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۳

زمان برگزاری کنکور

زمان برگزاری کنکور


همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری بسیاری از داوطلبان پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی فیزیک، زبان های خارجه و هنر اقدام به شرکت در مهم ترین آزمون علمی کشور می کنند. به طور معمول با آغاز زمان ثبت نام آزمون سراسری، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود و متقاضیان می توانند با مطالعه دقیق آن از زمان برگزاری کنکور، شرایط و ضوابط نام نویسی، ضرایب دروس و… اطلاع یابند. افراد می توانند با مطالعه منابع درسی و آمادگی کامل زمان برگزاری کنکور در جلسه آزمون حضور یابند.

در سال جاری طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کنکور طی دو مرتبه در سال برگزار می گردد.

زمان برگزاری کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند می توانند در هر دو نوبت کنکور نام نویسی کنند. رقابت در این آزمون بسیار بالاست و قبولی در آن می تواند مسیر سرنوشت ساز فرد باشد. مجری برگزاری کنکور سراسری، سازمان سنجش است و این آزمون به صورت یکپارچه در موعد مقرر در سراسر کشور برگزار می گردد. داوطلبان می بایست که قبل از ورود به سالن آزمون، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند و در صورت وجود هر گونه مشکل و اشتباهی در رابطه با اطلاعات خود، سریعا اقدامات لازم را به عمل آورند.

زمان برگزاری کنکور نیمسال اول ۱۴۰۳
گروه آزمایشی تاریخ
علوم تجربی ۱۴۰۳/۰۲/۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
زبان های خارجی ۱۴۰۳/۰۲/۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
علوم ریاضی و فنی ۱۴۰۳/۰۲/۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
علوم انسانی ۱۴۰۳/۰۲/۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
هنر ۱۴۰۳/۰۲/۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

زمان برگزاری کنکور تیر ۱۴۰۳

همانطور که می دانید آزمون سراسری در سال جاری طی دو مرتبه برگزار خواهد شد. بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری پس از شرکت در آزمون نوبت اول، خود را برای آزمون نوبت دوم نیز آماده می کنند. زمان برگزاری کنکور توسط سازمان سنجش اعلام می شود و در دفترچه راهنمای ثبت نام نیز می توان جزئیات بیشتری را در خصوص شرکت در آزمون به دست آورد. در ادامه جدول زمانی برگزاری کنکور نیمسال دوم درج شده است. به محض انتشار اخبار در خصوص برگزاری آزمون، مقاله حاضر به روز رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری کنکور نیمسال دوم ۱۴۰۳
گروه آزمایشی تاریخ
علوم تجربی ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
علوم انسانی ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
علوم ریاضی و فنی ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
زبان های خارجی ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
هنر ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸

در مقاله فوق زمان برگزاری آزمون سراسری را در دو نوبت از سال درج کرده ایم. به محض انتشار خبر در خصوص برگزاری آزمون سراسری مقاله فوق به روز رسانی خواهد شد. شما همراهان عزیز تیم محصل می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه کنکور با مراجعه به سایت محصل و رزرو مشاوره تلفنی از کارشناسان ما تمامی سوالات خود را بپرسید. همچنین موسسه محصل برنامه ریزی کنکور را با مشاوران با تجربه به انجام می رساند. فقط کافیست که این فرصت را از دست ندهید و با کلیک بر روی لینک رزرو برنامه ریزی درسی از تیم ما یک مشاور و پشتیبان اختصاصی دریافت نمایید.

سوالات متداول

۱- زمان برگزاری کنکور نیمسال اول چه تاریخی است؟

تاریخ برگزاری کنکور در مقاله فوق درج شده است.

۲- آیا کنکور سراسری دو مرتبه در سال برگزار می گردد؟

بله، آزمون سراسری دو مرتبه در سال برگزار خواهد شد.

۳- آیا می توانم از کارشناسان تیم محصل، مشاوره کنکوری دریافت کنم؟

بله، شما عزیزان می توانید با رزرو مشاوره تلفنی از کارشناسان خبره ما مشاوره دریافت نمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =