ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور


همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری بسیاری از افراد با مراجعه به سایت سنجش و آموزش کشور، اقدام به نام نویسی در بزرگترین آزمون علمی کشور میی کنند. در واقع قبولی در آزمون سراسری می تواند سرنوشت ساز باشد و فرد را به اهداف بزرگ خود برساند. معمولا بعضی از داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور با مشکل و خطا در ثبت اطلاعات مواجه می شوند. این دسته از افراد می توانند در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور اقدام به تغییر یا اصلاح اطلاعات خود نمایند.

لینک مستقیم ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳
ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

به محض آغاز، لینک فوق فعال می شود.

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور بایستی به سایت سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

پس از شروع ثبت نام کنکور، داوطلبان می بایست با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون سراسری و اطلاعات مود نیاز خود به سایت سنحش مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. این تکته را در نظر بگیرید که در هنگام وارد کردن اطلاعات بایستی دقت بالایی داشته باشید زیرا که هر گونه اختلال در ثبت اطلاعات، بر عهده داوطلب می باشد. گاهی اوقات متقاضیان در زمان ثبت نام یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه با نواقصی روبرو می شوند که سازمان سنجش فرصتی را در نظر می گیرد که این گونه افراد بتوانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

معمولا سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سه بازه زمانی را در نظر می گیرد که در موارد زیر به آن ها اشاره شده است:

داوطلبانی که دارای هر گونه مشکلی در وارد کردن اطلاعات خود به سایت سنجش می باشند می بایست در بازه هایی که ذکر شد، مشخصات ثبت نام خود را ویرایش نمایند. توجه داشته باشید که هر گونه مغایرت در وارد کردن اطلاعات ثبت نام از شرکت کردن شما در جلسه آزمون ممانعت خواهد شد. پس بایستی با دقت لازم تمام اطلاعات و مشخصات خود را وارد سایت کنید و در زمان های ذکر شده نسبت به ویرایش اطلاعات اشتباه اقدامات لازم را به عمل آورید.


نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

برای بسیاری از شما این سوال به وجود می آید که چگونه اطلاعات خود را در سایت ثبت نام کنکور، ویرایش کنم؟ در ادامه ما نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون سراسری و اصلاح آن ها را درج کرده ایم. می توانید طبق راهنمای زیر پیش بروید و هیچ گونه مشکلی را در خصوص مراحل ویرایش نداشته باشید.

  • ابتدا وارد سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • سپس بر روی گزینه سراسری کلیک نمایید.
  • بر روی لینک ″ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۳″ بفشارید.
  • سپس بر روی دکمه ″ویرایش اطلاعات″ کلیک کنید.
  • در این مرحله می بایست با انتخاب نظام آموزشی، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را وارد نمایید.
  • نوع مدرک را مشخص و سپس بر روی دکمه ″تایید″ بفشارید.
  • در صورت نیاز به تغییر عکس می توانید در این مرحله اقدام کنید در غیر این صورت با کلیک بر روی گزینه ″تایید و ادامه″ به مرحله بعد وارد شوید.
  • در این مرحله فرم اینترنتی ثبت نام نمایان می شود و شما می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.
  • پس از تغییر اطلاعات به انتهای صفحه رفته و با کلیک بر روی گزینه ″تایید″، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کنید.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال مربوط به ثبت نام کنکور، ویرایش اطلاعات و… به سامانه مشاوره تحصیلی محصل مراجعه نمایید و پس از رزرو مشاوره تلفنی، تمامی سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. همچنین تیم محصل با همکاری مشاوران کارآزموده و مجرب می تواند برنامه ریزی کنکور سراسری را به بهترین نحو به انجام برساند. برای دریافت بسته برنامه ریزی و داشتن مشاور می توانید به لینک رزرو برنامه ریزی درسی مراجعه کنید و از تیم ما یک مشاور و پشتبان اختصاصی برای قبولی در کنکور دریافت نمایید.

 

سوالات متداول

۱- برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور باید به کدام سایت مراجعه نمایم؟

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور بایستی به سایت سنجش و آموزش کشور مراجعه کنید.

۲- در چه تاریخی می توان نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون سراسری اقدام نماییم؟

در سه بازه زمانی (زمان ثبت نام کنکور، تمدید مهلت ثبت نام و زمان دریافت کارت ورود به جلسه) می توانید نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنید.

۳- آیا بعد از نام نویسی کنکور سراسری می توانم اطلاعات خود را ویرایش کنم؟

بله، در بازه های زمانی که سازمان سنجش مشخص می کند می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =