کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور

کارت ورود به جلسه کنکور


متقاضیان پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی فیزیک، زبان های خارجه و هنر با آغاز ثبت نام کنکور سراسری، اقدام به شرکت در بزرگترین آزمون علمی کشور می کنند. قبل از هر گونه اقدامی داوطلبان می بایست دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند. پس از اعلام خبر در خصوص برگزاری آزمون، افراد با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور می توانند کارت ورود به جلسه کنکور سراسری را دریافت و به جلسه آزمون حضور یابند. همچنین لازم است آن دسته از داوطلبانی که در کارت آزمون خود اشکالاتی را مشاهده می کنند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور با مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص اقدام نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۳

به محض انتشار کارت، لینک فوق فعال می شود.

داوطلبان بایستی برای شرکت در آزمون سراسری، کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند می توانند در موعد مقرر با آماده کردن مدارک ثبت نام کنکور به سایت سنجش مراجعه نمایند و فرآیند نام نویسی خود را به اتمام برسانند. توجه داشته باشید که قبل از اقدام به هر گونه عملی، دفترچه راهنما  ثبت نام را مطالعه کند و با آگاهی کامل اقدام به شرکت در آزمون سراسری نمایید. همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور، داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دریافت کنند. به طور معمول، کارت ورود به جلسه کنکور ۳ الی ۵ روز قبل از زمان برگزاری منتشر می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

همانطور که می دانید در سال جاری کنکور سراسری طی دو مرتبه برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند در هر دو نوبت کنکور شرکت نمایند و شانس خود را برای قبولی امتحان کنند. نوبت اول کنکور سراسری در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. متقاضیان می توانند در تاریخ ۲ لغایت ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور تیر ماه ۱۴۰۳

نوبت دوم کنکور سراسری در تیر ماه خواهد بود. داوطلبانی که در آزمون سراسری اردیبهشت ماه شرکت کرده اند نیز می توانند شانس خود را در کنکور نوبت دوم امتحان کنند. باید این نکته را توجه داشته باشید که در صورت شرکت در آزمون تیر ماه بایستی ثبت نام جدا انجام دهید. با توجه به این موضوع که زمان برگزاری کنکور نوبت دوم در ۱۴ و ۱۵ تیر ماه خواهد بود، داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از تاریخ ۲ لغایت ۶ تیر ماه ۱۴۰۳ دریافت کنند.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳

پس از انتشار کارت ورود به جلسه کنکور، داوطلبان می توانند به سایت سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات و مشخصات خود، کارت را دریافت نمایند. در ادامه مراحل و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را درج کرده ایم. شما عزیزان می توانید طبق راهنمای زیر پیش بروید و در حین دریافت کارت آزمون، دچار هیچ گونه مشکل و خطایی نشوید.

  • وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.
  • بر روی گزینه ″سراسری″ کلیک نمایید.
  • لینک فعال ″سامانه جامع آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت دوم و اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون های عملی رشته های هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی)″ را انتخاب نمایید.
  • مجدد لینک فعال را انتخاب کنید.
  • کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید و با کلیک بر روی دکمه ″ورود″، می توانید کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت نمایید.

در مقاله فوق تلاش کردیم که اطلاعات مهمی را در خصوص کارت ورود به جلسه کنکور، شرح دهیم. در صورت نیاز به اطلاعات بشیتر در زمینه ثبت نام کنکور سراسری و برگزاری آن می توانید به سامانه مشاوره تحصیلی محصل مراجعه نمایید و با رزرو مشاوره تلفنی از کارشناسان ما تمامی سوالات خود را بپرسید. همچنین موسسه محصل می تواند با همکاری مشاوران کارآزموده و مجرب، برنامه ریزی کنکور سراسری را به بهترین نحو به انجام برساند. برای این کار فقط کافیست که به لینک رزرو بزنامه ریزی درسی مراجعه کنید و از تیم ما یک مشاور و پشتیبان اختصاصی داشته باشید.

 

سوالات متداول

۱- چه زمانی می توانم کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت نمایم؟

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مقاله فوق درج شده است.

۲- مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری چگونه است؟

نحوه و مراحل درافت کارت ورود به جلسه در مقاله فوق ارائه شده است.

۳- برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری باید به کدام سایت مراجعه کنم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت سنجش، کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =